Tellides Ingli Pai e-poest vähemalt 45 eur väärtuses, on transport SmartPosti või Omniva pakiautomaati TASUTA!

Müügitingimused

Veebilehe omaja ja veebipoes müüja on INGLIPAI OÜ (reg nr.: 11125271).

Asukoht: Põhjaristi pst. 14, Muraste küla, Harku vald, Eesti

Kontaktandmed: e-post info@inglipai.ee, tel 55667004.

 

Müüjale jääb õigus muuta hindu ja käesolevaid tingimusi igal ajal sellest ette teatamata. Juba esitatud tellimuste hindu või sõlmitud lepinguid ühepoolselt ei muudeta.

Kui ostate meie veebipoest, siis nõustute nende tingimuste kohaldamisega.

Edasimüügiga seoses küsimused ja päringud saata info@inglipai.ee.

 

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

1.3. Veebipood võtab vastu makseid eurodes (EUR). Makseviisidena aktsepteerib veebipood pangalinke (Eesti).

1.4. Üldiselt toimetatakse kaubad Ostjani posti teel. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

1.6. Hinnad kehtivad tellimuse vormistasest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (5 päeva pärast tellimuse vormistamist).

1.7. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mida kajastatakse veebilehel www.inglipai.ee/e-pood.

  1. Tellimuse vormistamine

2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja vajutada lingile “Vormista tellimus”.

2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Tasuda saab turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

2.3. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse automaatselt ja kaup, mille kohaletoimetamine toimub e-maili teel, laekub koos arvega Ostja e-maili aadressile vähemalt 1 tunni jooksul.

2.4. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  1. Kohaletoimetamine

3.1. Peale müügilepingu sõlmimist saadetakse tellitud Kaup ja arve Ostja e-mailiaadressile 1 tunni jooksul. Tellimuse kohaletoimetamise aega hakatakse lugema tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3.2. Kohaletoimetamise sätted juhul tegu ei ole e-maili teel kättetoimetatava kaubaga:

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  • Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva, DPD ja Itella SmartPOST pakiautomaadid

3.3. Viivitusteta kohaletoimetamise korral (p. 3.1. toodud juhtudel) tuleb Ostjal olla hoolas ja tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmed tõesed ja kehtivad (nt korrektne e-maili aadress).

3.4. Juhul kui automaatne makselahendus ei tööta (st puudub võimalus tasuda p. 1.3. toodud viisil. Siis edastab Ostja tellimuse Veebipoele e-maili info@inglipai.ee teel. Veebipood edastab Ostjale arve ja peale arve tasumist edastab Veebipood hiljemalt 12 tunni jooksul Kauba Ostjale.

  1. Taganemisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@inglipai.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Täitke ja tagastage avaldus üksnes juhul, kui soovite lepingust taganeda! Avalduses tuleb välja tuua tellimuse number, kliendi nimi, kliendi aadress ning kuupäev.

 

4.6. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.10. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.12. Palun arvestage, et paljud meie tooted on piiratud kasutustähtajaga (parim enne kuupäev) ja seetõttu ei ole mittevastusele võimalik tugineda, kui toote parim enne kuupäev on läbi. Tagame, et kui tooteid on säilitatud tavapärastes tingimustes, siis saab tooteid kasutada vastavalt tootja soovitustele nende otstarbe kohaselt tootel märgitud „parim enne“ tähtpäeva saabumiseni.

Oluline on hoolega järgida kodulehel ja kaubaga kaasas olevaid kasutamisjuhiseid ning muid ohutusnõudeid. Me ei vastuta ühegi kahju eest, mis tekkis toote kasutamisel, kui toodet ei kasutatud eesmärgipäraselt, ei järgitud tootja antud juhiseid või muid ohutusnõudeid või kasutati toodet pärast kasutustähtaja lõppemist.

 

  1. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

5.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa (juhul kui tegu on kaubaga mis ei edastata Ostjale e-maili teel).

5.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

5.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

  1. Vaidluste lahendamine

6.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@inglipai.ee või helistada telefonil: +372 55 66 7004.

6.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille andmed on Tarbijakaitseaemti kodulehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

6.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.